Hae tästä blogista

sunnuntai 21. maaliskuuta 2010

Lukijakyssä: Hanna Partanen












Edit 19:22: Kun vessassa hetkisen viivähdin vain niin karvaan totuuden huomata sain, mä tuuheaviiksisen hontelon [Christer Sundqvistin] näin jo häntä [Hannaa] saattavan ovelle päin.. mä hetkessä kymmenen paukkua join ja muutenkin tosi kurjasti mahtavasti voin. Niin mahtava peräsin ja pulleat purjeet ja minulle hän melkein antautui.











Mitä Anssi on mieltä tästä Hanna Partasesta, siitä TVstä tutusta ravintoterapeutista?

En ole Hannan tekemisiä liiemmin seurannut, mutta hän vaikuttaa varsin pätevältä ravitsemusterapeutilta.

Loppukevennys: Mahtava peräsin ja pulleat purjeet ja minulle hän melkein antautui[si].

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

heh heh.. Christer veti välistä :D hyvä että huumoria kans blogissa :)

Anonyymi kirjoitti...

Mun mielestä ei ole kauhean pätevä tai ammattiylpeä ravitsemusterapeutti jos mainostaa pseudoterveellisiä jogurtteja.

Anonyymi kirjoitti...

LOL!

Mika kirjoitti...

Hanna varmaan ihan ok, mutta toitottaa kelan oppeja(vai mikä taho se nyt on), leipää paljon, vältä rasvoja jne. Kyllähän ihmiset laihtuu kun syö säännöllisesti ja liikkuu viis kertaa viikossa, ennen ei liikkunut yhtään. Ja ohjelmassa haukkuu danone actimellit mutta sit mainostaa niitä tv:ssä, no, niin minäkin tekisin rahasta.