Hae tästä blogista

sunnuntai 10. toukokuuta 2009

Lukijakyssä: Urheiluravinteet 16-vuotiaalle














"Tervehdys!

Lueskelin päivällä Marko Savolaisen blogia jossa hän mainitsi sinut äijjänä, joka tietää urheiluravitsemuksesta ehkä enemmän kuin kukaan muu. No ei siinä kaikki, heräsi kysymys, kuka on Anssi Manninen?

Menin manninen.info -sivuille ja huomasin, että teillä on myynnissä lisäravinnetuotteita ja myöhemmin eksyin lukemaan blogiasi.

No nyt siitä on kulunut jo pari tuntia, olen tutustunut tuotteisiinne ja olen pohtinut mitä tuotteita tilaisin? Teillähän on minimitilaus 120 euroa, ja se on aika suuri raha 16 vuotiaalle opiskelijalle, joka haluaisi valita mahdollisimman hyvän setin tuolla 120 eurolla. Olisin kiinnostunut tuotteista jotka takaisivat maksimaalisen lihaskasvun, kysymys kuuluu jos sinä tilaisit verkkokaupastanne tuotteita 120 eurolla, mitä tilaisit? Minua kiinnostaisi myös perustelut valitsimillesi tuotteille ja myös miten niitä käyttäisit palautusjuoman tekoon vai tankkausjuoman?

Olen käynyt salilla nyt aktiivisesti vuoden verran, sali taustaa löytyy jo -05 vuodelta, käyn salilla 4 kertaa viikossa. Tällä hetkellä käytössäni on maltodekstriiniä, heraproteiinia ja glutamiinia palkkareita ja tankkausjuomia varten. Päivässä tulee syötyä n. 200-250g proteiinia ja muutenkin olen ruokavalion laittanut kuntoon, mutta nyt lisäravinneasiat mietityttävät. Ja nyt haluaisin kokeilla näitä teidän tuotteitanne!"


Emme pääsääntöisesti suosittele alle 18-vuotiaille muita ravintolisiä kuin proteiineja, kalaöljyä sekä vitamiineja ja mineraaleja. Nämä ovat verrattavissa tavanomaiseen ruokaan ja tarjoavat tärkeitä ravintoaineita turvaamaan kasvuikäisen normaalia kasvua. Näitä kaikkia löytyy verkkokaupasta.

PS. Olen yhdessä Marko Savolaisen kanssa luennoimassa Oulun Classic Gymillä lähiaikoina. Postaan pikapuolin blogiini lisäinfoa.

Ei kommentteja: