tiistaina 26. toukokuuta 2009
Maitorasvaa suojaa aivohalvaukselta?
Tuore ruotsalaistutkimus vihjaa, että maidon rasvat saattavat suojata aivohalvaukselta. Voit lukaista tutkimuksen maksutta Nutrition Journal-tiedelehden kotisivulla.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

0 kommenttia:
Lähetä kommentti